BDDK Değerleme Yetki Belgesi
02/08/2012 tarihli ve 4887 sayılı BDDK kararı gereği, şirketimize "bankalara taşınmaz veya taşınmaza ilişkin hak ve menfaatlerin, taşınmaz projelerinin değerlemesi" hizmeti verme yetkisi verilmiştir.
Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Gayrimenkul Değerleme Şirketleri Listesi
Arge Değerleme ve Danışmanlık A.Ş., 26/09/2008 tarihinden itibaren Sermaye Piyasası Mevzuatı gereğince değerleme hizmeti verecek kuruluşlar listesine eklenmiştir.
TUV ISO 9001 Kalite Belgesi
Arge Değerleme A.Ş. olarak, Taşınmaz ve Gayrimenkul Değerleme hizmetlerimizdeki kalite yönetimimiz ve hizmet anlayışımız nedeniyle TUV Austria tarafından ISO 9001 kalite belgesi almaya hak kazandık.
Naviga ISO 9001 Kalite Belgesi
Arge Değerleme A.Ş. olarak, Taşınmaz ve Gayrimenkul Değerleme hizmetlerimizdeki kalite yönetimimiz ve hizmet anlayışımız nedeniyle Naviga tarafından ISO 9001 kalite belgesi almaya hak kazandık.
KALİTE YÖNETİM POLİTİKASI
Kuruluşumuz en üst kalite seviyesinde faaliyetlerini yürütürken, iş emniyeti bağlamında çalışanlarının sağlık ve güvenlik yönünden korunmasını, sürdürülebilir kalkınma ilkesi doğrultusunda doğal çevrenin gözetilmesini amaç edinmiştir.
Bu kapsamda Kalite Yönetim sistemleri ile ilgili aşağıdaki ilkeleri belirlemiştir.
Kalite: Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini ön planda tutarak, ürünlerimizin zamanında teslimatlarını gerçekleştirip, müşteri memnuniyetini üst düzeyde tutmak.
Yasal Mevzuata Uyum: Gönüllülük esasından kareketle, tüm kanuni yükümlülük ve satandartların ötesinde bir mükemmellikte çalışmak.
Teknoloji-Enerji ve Kaynak Kullanımı: Kaynakların etkin ve verimli kullanılması için çevre ve insan sağlığı ile uyumlu güncel teknolojiden maksimum düzeyde faydalanmak.
Eğitim ve Bilinçlendirme: Planlı ve ihtiyaca bağlı plansız eğitimlerle çevreye duyarlı, işine saygılı, yenilikçi insan kaynağını oluşturmak suretiyle sistemlerimizin etkinlik ve verimliliğini arttırmak.
Sürekli Gelişme Ve İyileştirme: Üst yönetimin katkıları ve tüm çalışanların katılımıyla yönetim sistemlerimizin şartlarına uymak ve sistemin performansını / etkinliğini sürekli iyileştirmek.
Çalışanlarımızın farkındalıklarını artırarak standartların gereklerini yine çalışanlarımızın katılımı ile uygulamayı ve sürekli geliştirmeyi taahhüt ediyoruz.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
Firmamız GAYRİMENKUL DANIŞMANLIK VE EKSPERTİZ FAALİYETLERİ alanında hizmet vermektedir. Firmamız gizlilik, bütünlük ilkeleri çerçevesinde tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarını korumayı taahhüt etmektedir. Bilgi ve bilgi güvenliği gereksinimleri kurumsal hedeflerimiz ile aynı doğrultuda yürütülecektir. Firmamız yönetimi değişime açık, iyi eğitim almış, konusunda yetkin personel istihdamı sağlayacak ve sektör içerisinde rakiplerimizle rekabeti sağlayacak finansmanı sağlayarak, yeterli donanım ve altyapıyı bulunduracaktır. Bu altyapı ve personel ile birlikte gerekli finansman da sağlanacaktır. İş sürekliliği ve acil durum planları, veri yedekleme prosedürleri, virüslerden ve bilgisayar korsanlarından sakınma, erişim kontrol sistemleri ve bilgi güvenliği ihlal bildirimi faaliyetlerimizin temel taşlarını oluşturacaktır. Yapılan risk değerlendirmeleri sonucunda elde edilen açıklıklar ve tehditler bertaraf edilerek müşteri ve personelimizin bilgilerine güvenli erişim sağlanacaktır.
Ayrıca risk değerlendirmeleri sonucunda amaçlarımızı belirleyip bu amaçların başarılması için gerekli olan kaynaklar ve şartlar sağlanacaktır.
Bu politikayı gerçekleştirmek için başta çalışanlarımızın Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi şartlarını çalışma biçimi haline getirmelerini beklemekteyiz. Tüm personel ve belirli üçüncü tarafların Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile ilgili uygun eğitimleri alması sağlanacaktır.
Bilgi güvenliği ile ilgili uygulanabilir şartlar ve bu şartların getirdiği fırsatlar ve gereklilikler yerine getirilecek ve bu şartlar sürekli iyileştirilecektir. Ayrıca firmamızın, personelimizin ve tüm ilgili tarafların bu sisteme adaptasyonu sağlanacaktır.
Bilgi Güvenliği Politikamız yılda bir kez ya da firmamızla ilgili önemli değişikliklerin olması durumunda uygunluğunu, doğruluğunu ve etkinliğini sağlamak için yönetim ve birim sorumlularının katılımıyla gözden geçirilmekte ve güncelliği sağlanmaktadır.
Bu kapsamda çalışanlarımızın farkındalıklarını artırarak standartların gereklerini yine çalışanlarımızın katılımı ile uygulamayı ve sürekli geliştirmeyi taahhüt ediyoruz.